Comunicat del CE Sabadell FC i les Penyes

Davant el comunicat del Girona FC de disculpes sobre els problemes d”accés a Montilivi per part d”aficionats del CE Sabadell, el club vol matisar el següent:

El Centre d”Esports Sabadell, seguint amb la normativa de la Lliga de Futbol Professional (LFP), va enviar la relació de penyes que es desplaçaven en autocar al partit amb els corresponents noms i DNIs dels seus membres. De la mateixa manera, el director de seguretat del CE Sabadell va estar en contacte durant tota la setmana amb el seu homòleg del Girona FC per definir i explicar tant el viatge dels seguidors com la relació d”aficionats que s”hi van desplaçar.

L”entitat arlequinada també tenia un responsable encarregat de controlar l”accés de les penyes, que viatjava amb l”expedició i que en tot moment va donar la informació corresponent al personal de seguretat del Girona FC. És, per aquest motiu, que el club vol aclarir que en tot moment va actuar de forma correcta tal com delimita la normativa i, en aquest cas, la circular número 20 de la temporada 2014-15, i tampoc entén perquè no van deixar entrar banderes a Montilivi amb l”escut del CE Sabadell que no inciten la violència ni tampoc fan referència a actes xenòfobs ni feixistes.

Cal recordar que totes les nostres penyes estan inscrites en el llibre-registre dipositat en el CSD i en la LFP per tal de ser reconegudes com a tals.

El CE Sabadell FC i les Penyes del CE Sabadell FC