El Centre d»Esports Sabadell ha realitzat aquest dimecres el tradicional dinar de Nadal a l»Hotel Urpí. D»aquesta manera, l»entitat arlequinada ha volgut reunir a jugadors, cos tècnic, membres del club i premsa per desitjar unes bones festes i tancar l»any 2014.
L»alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, i el regidor d»esports, Josep Ayuso, també han assistit a l»acte. «La gent i aficionats us estimen i confien en vosaltres. Heu de creure en les vostres possibilitats i segur que els resultats acabaran arribant», ha dit l»alcalde de Sabadell dirigint-se a la plantilla.
El vicepresident del club, Ignasi Lúquez, i l»entrenador Álex García també han aprofitat per enviar missatges d»ànims en els seus parlaments. «Capgirarem aquesta situació adversa», han comentat.



