COMUNICAT OFICIAL

01/10/2020

El Centre d’Esports Sabadell lamenta comunicar als seus socis que, per imposició governativa, s’ha denegat l’entrada dels aficionats a la llotja en els partits del futbol professional que es disputen a porta tancada. LaLiga ha reconsiderat la decisió per part del club de cedir les localitats de la llotja al públic general en vista de l’evolució de la pandèmia en els últims dies. Per tant, la iniciativa impulsada pel CE Sabadell FC queda aturada fins a nou avís.

El CE Sabadell desitja que els seus socis puguin entrar a la Nova Creu Alta el més aviat possible per estar al costat de l’equip i gaudir de la categoria amb totes les mesures i les màximes garanties de seguretat. Sou la nostra força i us necessitem ben a prop.

El club continua treballant per acostar els socis a l’equip en un moment tan extraordinari com l’actual i agraeix la seva confiança i compromís en una temporada històrica que tots hem de viure d’una forma excepcional.