Olmo: «L»efectivitat del Deportivo Alavés ens ha penalitzat»

L»entrenador del CE Sabadell, Miquel Olmo, ha valorat en roda de premsa la derrota del seu equip a Mendizorroza. «L»efectivitat del Deportivo Alavés ha estat altíssima i ens ha penalitzat molt. No hem estat gens bé a la primera part», ha dit.
 
El tècnic també ha lamentat el gol encaixat en els primers minuts de partit. «En cinc minuts se»ns ha anat a l»aire tot el treball de la setmana», ha apuntat.
 
«El rival, fent molt poc, ens ha marcat dos gols. No hem cregut en la remuntada. Hem estat desconeguts a la primera part. Li hem perdut la cara al partit massa ràpid», ha afegit.
 
Per últim, ha parlat de la reacció dels seus jugadors a la represa. «L»equip ha reaccionat a la segona part però no em serveix perquè ja perdíem per 2 a 0», ha conclòs.