Toni Rodríguez deixa de ser l»entrenador del CE Sabadell B després de mantenir l»equip a Tercera Divisió en la seva primera temporada en aquesta categoria. El tècnic terrassenc ha arribat a un acord amb el club per tancar així una etapa de tres anys en la qual el filial ha millorat de forma notable.
Després d»arribar al club en la temporada 2012-13, Toni Rodríguez va assolir l»ascens de Segona Regional a Primera Regional. Ja en el seu segon curs com a entrenador del filial arlequinat, el tècnic va conduir l»equip cap a la Tercera Divisió, una competició en la qual ha aconseguit la permanència enguany.
L»entitat vol agrair la gran tasca que ha fet i a partir d»avui s»obre un període en què el tècnic té les portes obertes per seguir col·laborant d»alguna manera amb el CE Sabadell.



